Khamis, 8 September 2011

Kembali Bersiaran!

Mood raya memang mengatasi mood untuk update post di sini.

Makan, makan dan makan.

Aku turun berat  berkat Ramadhan yang lalu dalam 5 kilos. Banyak tu sebenarnya.

TETAPI, 2 hari lepas aku check balik berat..hmmm naik balik the 5 kilos. Sigh!
BUT Yup, positive thought: BERKAT SYAWAL.

Aku dah start pose balik Isnin lepas. Then pause. Tomorrow will try again. Hopefully tidak tergoda dengan jamuan2 raya yang dibuat oleh bahagian2 di ofis aku nie.

Sekarang nie, at this hour, 12.30am, Match Rafa-Muller baru start utk 4th Round US Open 2011. Hujan di sana menyebabkan banyak match kandas utk dimulakan. Anyhow, hope adik Rafa sails through to the next round. 

Agak-agak pukul berapa malam ini boleh tidur?

18 ulasan:

  1. selamat hari raya dan kembali bersiaran . tak lupa selamat meneruskan puasa.

    BalasPadam
  2. selamat hari raya sis...
    selamat meneruskan puasa 6 hihi~~
    sy pn risau ngan kenaikan semula berat bdn yg melanda diri ni huhuhuhu

    BalasPadam
  3. mas. jom la puasa carbs. 2 minggu aje... hihihi~

    BalasPadam
  4. kamu masih jogging di kawasan sekitar?
    jangan lupa ajak saya. hehehe :)

    BalasPadam
  5. siapa nama player yang tetiba collapse masa press confrace hari tu? betul2 lulz~keh keh~~

    BalasPadam
  6. SALAM SYAWAL,
    MINAT SUKAN NAMPAKNYA ! LF IKUTI SUKAN BOLA SEPAK JE !

    BalasPadam
  7. @kak Ina DDC:

    Slamat Hari Raya Cik Ina :)))

    BalasPadam
  8. @cik fiza:

    hopefully sempat ler nak sampai 6 hari tue :) mase sgt suntuk dengan godaan2 yg lain ;p

    BalasPadam
  9. @GB:

    aku x rela untuk melepaskan nikmat makan nasi GB..heheheheh aku org kampung yg wajib makan nasik :p

    tp aku nekad utk kurangkan fast food...all the chipsssssssss!

    BalasPadam
  10. @tupai:

    ade gak. waduhhhhhh asik miss mengajak kau. sebab kenkadang bile rase nk jog tue terus jog, x sure ko avelebel mase tue ke idak. nways, nanti aku roger ko jea la!

    BalasPadam
  11. @bujal:

    caittttttttt!

    sian adik nadal i. ramai org gelakkan dia. padahal kaki dia memang tgh cramp mase tue...siannn dia..

    BalasPadam
  12. huwaaaa!! berat badan saya pun naik jugak...huhu...

    BalasPadam
  13. Selamat Hari Raya Mas :)

    Saya baru nak start diet balik! haha

    BalasPadam
  14. hehe
    baper kilo makan ketupat rendang?

    (takut nak timbang berat lepas raya nih.. hahaha)

    BalasPadam
  15. @wahida:

    rasanye sumer org berat naik balik!

    BalasPadam
  16. @Daddy Z:

    heheeee wajib nie start balik...

    BalasPadam
  17. @h4ni3:

    kak orang perak lemang+nasik impit+rendang ayam+rendang daging tok' adalah MAKANAN RUJI.

    saya rasa ada SEJUTA CALORIE terkumpul n ZERO burning.

    itu yg naik balik 5 kilos tue. chaisss.

    nak wat macammana, silap sendiri!

    BalasPadam